28.6.2010
Parfém, aby se mi líbil, aby mi voněl, mě musí zaujmout.
Jednoduchost, "líhovitost" a nepřehlédnutelná podobnost s ostatními devadesáti devíti ze sta je laciný, jalový, okatý a rozhodně nevonný a naprosto nezajímavý způsob prodeje.
Parfém, aby se mi líbil, aby mi voněl, mě musí zaujmout.
V devadesáti devíti procentech se to daří zatím pouze Victorii Beckham.
Díky.
(možné vysvětlení: na dražší kousky typu COCO CHANEL nemám momentálně dostatek financí, proto se spokojím s levnější, ovšem neméně vonnou variantou.)
Proč, proboha, opět hovořím o podobných žvástech?
Žvástám a kecám, já vím.
Ale kdybych nechtěla, neudělám to.
Hovořím na různá témata, sděluji různorodé myšlenky, jsem taková i já.
Obyčejnost, neměnnost, stálost, nezajímavost a neoriginalita je nuda, ne?:)